Нормативна уредба:
● Закон за управление на етажната собственост - чл. 29 ал.1 от ЗУЕС
● чл.5 от Наредба за създаване и поддържане на публичен регистър в сгради в режим на етажна собственост.
Процедура по предоставяне на административната услуга:
Заявлението, заедно с приложените документи, се приема от специалист в служба ЦУИГ в Oбщинска администрация - Дряново. Искането се регистрира в електронната система за документооборот, след което специалистът в ЦУИГ насочва преписката към кмета за разглеждане, кмета насочва преписката към Директор УТИСП, а той към експерт от Дирекция УТИСП. След разглеждане на документите от експерта, ако са спазени изискванията на ЗУЕС се вписва сдружението в регистъра на сградите в режим на етажна собственост, който е публичен и е публикуван на интернет страницата на общината и след това се издава и удостоверение по образец. Удостоверението се получава от заявителя в Дирекция УТИСП, стая 105.
Описание на резултат от услугата:
Вписване в публичния регистър на сдружението в режим на етажна собственост и издаване на удостоверение.
Необходими документи:
● Списък на собствениците, участващи в сдружението, с трите им имена и адреса в етажната собственост;
● Копие от протокола на учредителното събрание, заверено от председателя на управителния съвет (управителя);
● Копие от приетото споразумение, заверено от председателя на управителния съвет (управителя);
● Нотариално заверени образци от подписите на лицата, представляващи сдружението.
Срок на действие на индивидуалния административен акт:
До прекратяване на сдружението.
Срок на изпълнение: 14 дни.
Такса: Няма такса.