Община
Община
Туризъм
ОБА6 - Административни услуги "Кадастър"

ОБА 6.5 - Вписване на сграда /вход/ в регистъра на етажната собственост и на промени вписаните данни и обстоятелства.

Нормативна уредба:

● Закон за управление на етажната собственост - чл.46б от ЗУЕС
● Чл.11 от Наредба за създаване и поддържане на публичен регистър в сгради в режим на етажна собственост.

Процедура по предоставяне на административната услуга:

Уведомлението, заедно с приложените документи, се приема от специалист в служба ЦУИГ в Oбщинска администрация - Дряново. Уведомлението се регистрира в електронната система за документооборот, след което специалистът  в ЦУИГ насочва преписката към  кмета за разглеждане, кмета насочва преписката към Директор УТИСП, а той към експерт от Дирекция УТИСП. След разглеждане на документите от експерта, ако са спазени изискванията на ЗУЕС, информацията се вписва в справка с данните на управителите или председателите на управителните съвети на сгради или отделни входове в режим на етажна собственост в община Дряново.

Описание на резултат от услугата:

Вписване в справка /регистър/ с данните на управителите или председателите на управителните съвети на сгради или отделни входове в режим на етажна собственост.

Необходими документи:

● Протокол от проведеното общо събрание на етажната собственост;
● Документ за самоличност на заявителя.

Срок на действие на индивидуалния административен акт:

Две години или до настъпване на промяна във вписаните обстоятелства.

Срок на изпълнение: 14 дни.

Такса: Няма такса.

Услуги

услуги за глухи лица Достъп за глухи лица


Актуално
Звук и светлина
3D Mapping
Видео клип Дряново