Община Дряново в качеството си на Бенефициент по проект: „Център ингергирани услуги” – Договор BG05M9OP001-2.002-0265-С01, ще проведе конкурс за подбор на персонал за целите на проекта по Кодекса на труда за следните длъжности:
1. ПЕРСОНАЛ ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА „ЦЕНТЪР ИНГЕРГИРАНИ УСЛУГИ”:
УПРАВИТЕЛ - 1 брой
Изисквания към кандидатите:
- Минимална образователна квалификационна степен: висше образование, степен - бакалавър; хуманитарни или социални дейности
- Професионален опит: 1 година, опит на управленска позиция ще се счита за предимство.
- Допълнителна квалификация – компютърна грамотност
СОЦИАЛЕН РАБОТНИК -1 брой
Изисквания към кандидатите:
Минимална образователна квалификационна степен: висше образование, степен бакалавър, образование в сферата на хуманитарните или социалните дейности ще се счита за предимство.
Професионален опит - не се изисква. Професионален опит в сферата на социалните услуги е предимство.
Допълнителна квалификация – компютърна грамотност
МЕДИЦИНСКА СЕСТРА – 1 брой
Изисквания към кандидатите:
Минимална образователна квалификационна степен: висше или полувисше образование, степен бакалавър.
Професионален опит - не се изисква. Професионален опит в сферата на здравеопазването е предимство.
Допълнителна квалификация – не се изисква
РЕХАБИЛИТАТОР – 1 брой
Изисквания към кандидатите:
Минимална образователна квалификационна степен: висше или полувисше образование, степен бакалавър.
Професионален опит - не се изисква. Професионален опит в сферата на здравеопазването е предимство.
Допълнителна квалификация – не се изисква
2. ПЕРСОНАЛ ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА УСЛУГИТЕ В ПЪРВИЯТ ЕТАП НА ИЗПЪЛЕНИНЕ НА ПРОЕКТА „ЦЕНТЪР ИНГЕРГИРАНИ УСЛУГИ”:
ЛИЧНИ АСИСТЕНТИ - 15 броя
Изисквания към кандидатите:
Минимални изисквания за образование: основно. Професионалният опит в областта на социалните услуги се счита за предимство
СОЦИАЛНИ АСИСТЕНТИ - 8 броя
Изисквания към кандидатите:
Минимални изисквания за образование: основно. Професионалният опит в областта на социалните услуги се счита за предимство
ДОМАШНИ ПОМОЩНИЦИ – 9 броя
Изисквания към кандидатите:
Минимални изисквания за образование: основно. Професионалният опит в областта на социалните услуги се счита за предимство
ЗАДЪЛЖИТЕЛНИ ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТИТЕ / ЗА ВСИЧКИ ГОРЕПОСОЧЕНИ ДЛЪЖНОСТИ/:
Длъжността се заема чрез сключване на трудов договор по чл. 67, ал. 1, т. 2, във връзка с чл. 68, ал. 1, т. 1 и чл. 70, ал. 1 от Кодекса на труда.
НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ ЗА КАНДИДАТСТВАНЕ:
Необходимите документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса са:
· Заявление за участие в конкурса /по образец /
· Декларация по образец;
· Декларация по чл. 107а от Кодекса на труда / по образец /
· Документ за самоличност (копие);
· Автобиография /по образец /;
· Служебна бележка / удостоверение / относно регистрация в Дирекция ”Бюро по труда”;
· Копие на трудова книжка, или друг документ удостоверяващ професионален опит;
· Копие от диплома за завършено образование;
· За позициите за които се изисква компютърна грамотност се представят документи, доказващи същата / диплома, удостоверения и др. /
· Кандидатът може да представи и други приложими към конкурса документи
РЕД ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА КОНКУРСА:
Документите следва да се подават лично или чрез пълномощник в Община Дряново в стая № 106 в сградата на Община Дряново в срок до 17.00 часа на 30.06.2016 година.
Всяко постъпило заявление за участие в конкурса в рамките на обявения срок се разглежда от комисия, определена със Заповед на Кмета на Община Дряново.
Конкурсът протича в два етапа: първи етап – проверка на съответствието на представените документи с обявените изисквания, втори етап - интервю с допуснатите кандидати.
Списъците на допуснатите и недопуснатите до интервю кандидати, както и датата, часът и мястото на провеждане на интервюто се обявяват на интернет страницата на Община Дряново и на информационното табло на входа на сградата на община Дряново до 08.07.2016 година.
Задълженията на персонала са подробно описани в длъжностните характеристики, с които кандидатите могат да се запознаят в стая № 106 в сградата на общинска администрация.