От 12.05.2016 година стартира проект „Център за интегрирани услуги”, по оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020, договор № BG05M9OP001-2.002-0265.Продължителността на проекта е 20 месеца, а услугите в общността и в домашна среда ще се предоставят 18 месеца. Целта на проекта e да надгради услугите в домашна среда, като ги допълни със специализирани услуги в общността и в дома свързани с обслужване и от други специалисти. За предоставянето на максимално обхватни и качествени услуги в проекта ще бъдат назначени лични асистенти, социални асистевни, домашни помощници, рехабилитатор и медицинска сестра, за да може да се профилират услугите съобразно компетентностите на различните специалисти.
По този проект ще се предоставят интегрирани услуги за хората с невъзможност за самообслужване и за хората с увреждане.
- Лицата, желаещи да кандидатстват за ПОТРЕБИТЕЛИ НА СОЦИАЛНАТА УСЛУГА по проекта следва да представят следните документи:
· заявление по образец;
· документ за самоличност (копие); за дете-удостоверение за раждане (копие);
· експертно решение на ДЕЛК/ТЕЛК/НЕЛК, протокол на ЛКК или други актуални медицински документи удостоверяващи здравословното състояние (копие);
· документ, определящ конкретното лице за настойник или попечител на кандидата (копие);
Всички заявления ще се подават в сградата на общинска администрация Дряново, стая 106, гр. Дряново, ул. „Бачо Киро“ № 19.
Заявленията могат да се подават през цялото време на изпълнение на проекта, като първоначално ще бъдат разгледани и отценени тези, които са подадени до 30.06.2016 година.