ОБЩИНА ДРЯНОВО
В изпълнение на договор № BG05SFPR002-2.001-0216-C01 по проект „Грижа в дома в община Дряново”, по Програма „Развитие на човешките ресурси“ 2021-2027 за предоставяне на интегрирани здравно – социални услуги в домашна среда Община Дряново
ОБЯВЯВА
подбор на персонал за следните длъжности:
- Сътрудник „Социални дейности“ - 1 щ. бр.;
- Координатор/диспечер – 1 щ. бр;
- Домашен санитар - 17 щ. бр.;
- Медицински специалист – 2 щ. бр.;
- Шофьор – 1 щ. бр.
Персоналът се назначава на трудово правоотношение на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.
1. Сътрудник „Социални дейности“ – 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1) Завършено средно образование;
2) Професионален опит – не се изисква, но ще се счита за предимство;
3) Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.
Основни задължения и отговорности на длъжността:
1/ Организира и контролира цялостната дейност на предоставяне на здравно-социални услуги в домашна среда по проект „Грижа в дома в община Дряново”, при спазване изискванията на действащото законодателство и нормативните и поднормативни актове, регламентиращи този тип дейности.
2/ Осъществява методическо ръководство и контрол на служителите по изпълнение на качеството и количеството на предоставените социални и здравни услуги.
3/ Отговаря и води личните досиета на потребителите и задължителната документация по проекта.
4/ Контролира правилното водене и съхраняване на документацията.
5/ Извършва вътрешен контрол относно качеството на предоставените социални и здравни услуги по домовете.
6/ Управлява предоставеното му имущество и отговаря за съхраняването и поддържането на материално-техническата база.
7/ Извършва и други задачи, поставени от Ръководителя на проекта.
2. Координатор/диспечер – 1 щ. бр.
Основни задължения и отговорности на длъжността:
1/ Съвместно със сътрудник „Социални дейности“ организира и контролира цялостната дейност на предоставяне на здравно-социални услуги в домашна среда по проект „Грижа в дома в община Дряново”, при спазване изискванията на действащото законодателство и нормативните и поднормативни актове, регламентиращи този тип дейности;
2/ Събира заявки от потребители на услугите за извършване на пазаруване, закупуване на лекарства /със средства от потребителите/;
3/ Отговаря и води личните досиета на потребителите и задължителната документация по проекта;
4/ Контролира правилното водене и съхраняване на документацията;
5/ Следи за стриктното изпълнение на графика от страна на наетия персонал;
6/ Извършва вътрешен контрол относно качеството на предоставените социални и здравни услуги по домовете;
7/ Управлява предоставеното му имущество и отговаря за съхраняването и поддържането на материално-техническата база;
8/ Извършва и други задачи, поставени от Ръководителя на проекта.
3. Домашни санитари – 17 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Образование - основно.
2/ Професионален опит – не се изисква, но професионалният опит в социална или здравна сфера е предимство.
3/ Трудов стаж – не се изисква.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Извършва домашни посещения и дейности, съобразно изготвена оценка на потребностите по предварително изготвен график.
2/ Съдейства за изготвянето на месечни графици по предоставяне на услугата.
3/ Участва в мобилната работа на екипа като презентира предлаганите услуги по проекта.
4/ Отговаря за изпълнението на заложените дейности в индивидуалните планове и следи за тяхната актуализация при необходимост.
5/ Работи в посока за подобряване на социалния статус на потребителите.
6/ Подпомага потребителите при поддържането на социални контакти и социално включване.
7/ Съдейства за снабдяване на технически помощни средства при необходимост.
8/ Оказва съдействие на потребителите при разрешаването на възникнали проблеми от социален и битов характер, като осъществява контакти с техните близките и роднини.
9/ Осъществява комуникация с потребителите на услугата и семействата им.
10/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.
4. Медицински специалисти – 2 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено медицинско образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „специалист”/„бакалавър”
3/ Специалност – мед. сестра, акушерка, фелдшер;
4/ Професионален опит – 1 година;
5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Предоставяне и събиране на здравна информация за потребителите;
2/ Измерване на витални показатели (кръвно налягане, пулс и температура);
3/ Разработва здравни планове за медицински грижи на потребителите;
4/ Участва в изработването на оценки и индивидуални планове на потребителите;
5/ Препоръчва и съдейства за текущо лечение и грижа, съобразени с извършените изследвания и предписани манипулации;
6/ Поддържа тясна връзка с близките на потребителите като редовно ги информира за здравословното им състояние;
7/ Следи за стерилността на използваните материали и за хигиената на помещенията в дома на потребителите;
8/ Следи за жизнения статус на потребителите и дава съвети за подобряване на здравословното им състояние;
9/ Води необходимата документация и отчетност;
10/ Участва в мобилната работа на екипа;
11/ Участва в обсъждането и планирането на дейностите.
5. Шофьор – 1 бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено средно образование;
2/ Професионален опит – минимум 1 /една/ година;
3/ Да притежава шофьорска книжка – кат. В;
4/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Работи с екипа предоставящ мобилни здравно-социални услуги по утвърден график;
2/ Води необходимата документация и отчетност;
3/ Участва в обсъждането и планирането на дейностите на специалистите.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.
- Умения, опит и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
- Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
-
Кандидатът за социален сътрудник да притежава умения и опит за управление - способност да мотивира екипа и да създава усещане за сътрудничество между членовете му.
Начин на провеждане на подбора:
1. Обявление
2. Подбор по подадените документи
3. Събеседване
Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление - по образец;
- Автобиография - по образец;
- Документ за завършено образование – копие;
- Шофьорска книжка – копие /ако е приложимо/;
- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата /ако е приложимо/;
- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.
Документите по образец се получават на адрес: гр. Дряново, ул. „Бачо Киро“ 19, стая 106 /Общинска администрация/ или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Дряново.
Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в гр. Дряново, ул. „Бачо Киро“ 19, стая 106 от 02.05.2023 г. до 15.05.2023 г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на Общинска администрация гр. Дряново, ул. „Бачо Киро“ 19, стая 106 и на сайта на Община Дряново.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Дряново.
Телефон за информация: 0676/7-29-62 в. 121
ВАЖНО:
Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени на 17.05.2023 г. на информационното табло Общинска администрация в гр. Дряново, ул. „Бачо Киро“ 19.