Нормативна уредба:
● Закон за устройство на територията /ЗУТ/ - чл. 56
Процедура по предоставяне на административната услуга:
Заявлението, заедно с приложените документи, се приема от специалист в ЦАО към Общинска администрация - Дряново. Заявлението се регистрира в електронната система за документооборот, като заявителят заплаща дължимата такса в зависимост от вида на услугата в ЦАО, след което специалиста в ЦАО насочва преписката към Главния архитект на Община Дряново. Заявлението, заедно с приложените документи, се приема от специалист в Дирекция АСОС в Oбщинска администрация – Дряново. След разглеждане на представените документи се издава виза за проектиране и разрешение за поставяне на преместваеми обекти. Разрешението за поставяне на преместваеми обекти се получава от заявителя в Дирекция АСОС.
Описание на резултат от услугата:
Издаване на разрешение за поставяне на преместваеми обекти.
Необходими документи:
● Заявление за издаване на разрешение за поставяне на преместваеми обекти;
● Документ за собственост или друг документ, даващ основание за заемане на имота;
● Удостоверение за наследници / при необходимост/;
● Конструктивно становище или одобрен инвестиционен проект;
● Пълномощно /в случай, че заявлението се подава от пълномощник/;
● Документ за платена такса.
Срок на действие на индивидуалния административен акт:
Срокът, който е указан в Разрешението за поставяне на преместваемия обект.
Срок на изпълнение и такси:
|
Вид услуга |
срок |
Такса /лв./ |
|
обикновена |
7 раб. дни |
20,00 |
|
бърза |
3 раб. дни |
40,00 |
|
експресна |
24 часа |
60,00 |
Таксата се заплаща на място в брой или по банкова сметка.
При попълване на платежното нареждане е необходимо да се посочи вида на административната услуга.
Копие от платежното нареждане следва да се приложи към заявлението.
*банкова сметка: IBAN: BG86CECB97908468119102 BIC: CECBBGSF Централна кооперативна банка АД
код на бюджетно плащане: 448001 / Такси за технически услуги