Нормативна уредба:
● Закон за устройство на територията /ЗУТ/ - чл. 176а, ал. 5;
● Наредба № 5/28.12.2006г. за техническите паспорти на строежите - чл. 16 и чл. 19.
Процедура по предоставяне на административната услуга:
Заявлението, заедно с приложените документи, се приема от специалист в ЦАО към Общинска администрация - Дряново.
Заявлението се регистрира в електронната система за документооборот, като заявителят заплаща дължимата такса в зависимост от вида на услугата в ЦАО, след което специалиста в ЦАО насочва преписката към Главния архитект на Община Дряново.
Заявлението, заедно с приложените документи, се приема от специалист в Дирекция АСОС в Oбщинска администрация - Дряново. След разглеждане на актуализирания технически паспорт на строежа, същият се вписва в регистъра.
Актуализираният технически паспорт на строежа се получава от заявителя в Дирекция АСОС.
Описание на резултат от услугата:
Вписване в регистъра на актуализиран технически паспорт на строеж.
Необходими документи:
● Заявление за вписване в регистъра на актуализиран технически паспорт на строеж;
● Доклад на лицата, извършили актуализацията /съгласно чл. 19 от Наредба № 5/28.12.2006г./;
● Актуализиран технически паспорт на строежа, подписан от съставителя на паспорта - 2 оригинални екземпляра на хартиен носител и 1 екземпляр на магнитен носител /съгласно чл. 10, ал. 1 от Наредба № 5/28.12.2006г./;
● Пълномощно /в случай, че заявлението се подава от пълномощник/.
Срок на действие на индивидуалния административен акт:
Безсрочен.
Срок на изпълнение: 7 дни.
Такса: Няма такса.