Нормативна уредба:
● Закон за устройство на територията /ЗУТ/ - чл. 176а, ал. 5;
● Наредба № 5/28.12.2006г. за техническите паспорти на строежите - чл. 16.
Процедура по предоставяне на административната услуга:
Заявлението, заедно с приложените документи, се приема от специалист в ЦУИГ към Общинска администрация - Дряново.
Заявлението се регистрира в електронната система за документооборот, като заявителят заплаща дължимата такса в зависимост от вида на услугата в ЦУИГ, след което специалиста в ЦУИГ насочва преписката към Главния архитект на Община Дряново.
Заявлението, заедно с приложените документи, се приема от специалист в Дирекция УТИСП в Oбщинска администрация - Дряново. След разглеждане на техническия паспорт на строежа, същият се вписва в регистъра.
Техническият паспорт на строежа се получава от заявителя в Дирекция УТИСП.
Описание на резултат от услугата:
Вписване в регистъра на технически паспорт на строеж.
Необходими документи:
● Заявление за вписване в регистъра на технически паспорт на строеж;
● Доклад за резултатите от обследването на съществуващ строеж за установяване на техническите характеристики, свързани с изискванията по чл. 169, ал. 1-3 от ЗУТ /при основно обновяване, реконструкция, основен ремонт, пристрояване, надстрояване или промяна предназначението на съществуващ строеж или на част от него/;
● Технически паспорт на строежа, подписан от съставителя на паспорта - 2 оригинални екземпляра на хартиен носител и 1 екземпляр на магнитен носител /съгласно чл. 10, ал. 1 от Наредба № 5/28.12.2006г./;
● Пълномощно /в случай, че заявлението се подава от пълномощник/.
Срок на действие на индивидуалния административен акт:
Безсрочен.
Срок на изпълнение: 7 дни.
Такса: Няма такса.