УСЛУГА № 2109
Нормативна уредба:
● Закон за гражданската регистрация - чл. 24, ал.1 и чл. 106, ал. 1, т. 1, във връзка с чл. 5, т. 4;
● Закон за местните данъци и такси - чл. 110, ал. 1, т. 6;
● Наредба № РД-02-20-6 от 24.04.2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението (Издадена от министъра на регионалното развитие и благоустройството и министъра на правосъдието, обн., ДВ, бр. 37 от 15.05.2012 г.) – чл. 13.
Процедура по предоставяне на административната услуга:
Искането, заедно с приложените документи, се приема от специалист по гражданско състояние в служба ГРАО в община Дряново. Искането се регистрира в електронната система за документооборот, като заявителят заплаща дължимата такса в зависимост от вида на услугата в ЦУИГ, след което специалистът в ЦУИГ насочва преписката към служба ГРАО, където се извършва проверка в локална и национална база данни, в семейните регистри и в личните регистрационни картони (ЛРК). Удостоверението за семейно положение се получава от заявителя в служба ГРАО.
Описание на резултат от услугата:
Издаване на удостоверение за семейно положение.
Необходими документи:
● Искане за издаване на удостоверение въз основа на регистъра на населението;
● Документ за самоличност;
● Пълномощно - изисква се в случай, че заявителят не е титуляр;
● Документ за платена такса.
Срок на действие на индивидуалния административен акт:
Няма законово регламентиран срок.
Срок на изпълнение: веднага.
Такса: 3.00 лв.
Таксата се заплаща на място в брой или по банкова сметка.
При попълване на платежното нареждане е необходимо да се посочи вида на административната услуга.
Копие от платежното нареждане следва да се приложи към заявлението.
*Банкова сметка:
Централна кооперативна банка АД Габрово офис Дряново
Код на банката BIC - CECBBGSF
Сметка IBAN - BG86CECB97908468119102
Име на получателя: Община Дряново
Код на бюджетно плащане: 448007/Такси за административни услуги