Нормативна уредба:
● Закон за управление на етажната собственост - чл.46б от ЗУЕС
● Чл.11 от Наредба за създаване и поддържане на публичен регистър в сгради в режим на етажна собственост.
Процедура по предоставяне на административната услуга:
Уведомлението, заедно с приложените документи, се приема от специалист в служба ЦУИГ в Oбщинска администрация - Дряново. Уведомлението се регистрира в електронната система за документооборот, след което специалистът в ЦУИГ насочва преписката към кмета за разглеждане, кмета насочва преписката към Директор УТИСП, а той към експерт от Дирекция УТИСП. След разглеждане на документите от експерта, ако са спазени изискванията на ЗУЕС, информацията се вписва в справка с данните на управителите или председателите на управителните съвети на сгради или отделни входове в режим на етажна собственост в община Дряново.
Описание на резултат от услугата:
Вписване в справка /регистър/ с данните на управителите или председателите на управителните съвети на сгради или отделни входове в режим на етажна собственост.
Необходими документи:
● Протокол от проведеното общо събрание на етажната собственост;
● Документ за самоличност на заявителя.
Срок на действие на индивидуалния административен акт:
Две години или до настъпване на промяна във вписаните обстоятелства.
Срок на изпълнение: 14 дни.
Такса: Няма такса.