ОБЯВЛЕНИЕ
На основание чл. 44, ал. 2 от ЗМСМА, чл. 10а, ал. 1 от ЗДС, във връзка с чл. 10, ал. 1 и 2 от ЗДС, чл. 13, ал. 1 и чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители и Заповед № 258.2016 г. на кмета на Община Дряново
О Б Я В Я В А М:
КОНКУРС ЗА ДЛЪЖНОСТТА ДИРЕКТОР НА ДИРЕКЦИЯ „АДМИНИСТРАТИВНО-ПРАВНО И ИНФОРМАЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ, ВРЪЗКИ С ОБЩЕСТВЕНОСТТА” В ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ - ДРЯНОВО
1. Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:
Основна цел на длъжността: Участва активно в разработването и реализирането на целите и задачите на общинското ръководство и администрацията, като осъществява ефективно ръководство, организация, координация и контрол на дейностите за качествено административно и информационно обслужване на територията на общината, както и на правилното произвеждане на избори, референдуми и други мероприятия.
Области на дейност:
- организация, ръководство и контрол на цялостната административна дейност и информационно обслужване на територията на общината;
- координация, организация и контрол на дейностите по осигуряване на компютърна техника и информационни технологии в Общинската администрация, кметствата и населените места;
- планиране и отчетност
- организира връзки с обществеността и пресата за всички събития, касаещи дейността на Община Дряново.
2. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжността:
- Изисквана минимална степен на завършено образование - магистър.
- Години професионален опит - 4 години
или
- Минимален ранг - III младши.
- Специфични изисквания за заемане на длъжността, установени с нормативен акт - няма.
- Предпочитана специалност или област, по която е придобито образованието: публична администрация, правни науки; хуманитарни науки, педагогически науки /една от изброените/.
- Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство за кандидатите: управленска компетентност, стратегическа компетентност, лидерски умения, комуникационна компетентност, умения за работа в екип, компютърни умения и квалификации в областта на информационните технологии.
- Минимален размер на основната заплата, определена за длъжността - 420.00 лв. при спазени изисквания на Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация.
- Брой работни места, за които се обявява конкурса - 1
3. Начин на провеждане на конкурса:
Конкурсът за заемане на длъжността ще се проведе по следния начин:
- Защита на концепция за стратегическо управление на тема: „Управление и контрол на дейностите по административно-правно и информационно обслужване и дейностите по осигуряване на връзки с обществеността в община Дряново“. Разработената концепция да бъде до 10 печатни страници формат А4, поставена в запечатан плик, надписан с трите имена на кандидата, подпис и длъжността, за която кандидатства. Представя се лично или чрез упълномощен представител.
- Интервю.
4. Необходими документи за участие в конкурсната процедура:
Кандидатите за участие в конкурса представят следните документи:
- Заявление за участие в конкурс - по образец /Приложение № 2 към чл. 17, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители /ДВ бр. 6 от 23.01.2004 г., изм. и доп./. Заявлението се предоставя от служителите в Центъра за услуги и информация на гражданите в сградата на Общинска администрация - Дряново, на адрес: гр. Дряново, ул. „Бачо Киро” № 19.
Към заявлението се прилагат:
- Декларация от лицето за обстоятелствата по чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители /НПКДС/. Декларацията се предоставя от служителите в Центъра за услуги и информация на гражданите в сградата на Общинска администрация - Дряново.
- Копие от документ за самоличност.
- Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен и за допълнителни квалификации и правоспособност.
- Копия от документи, удостоверяващи професионалния опит или придобития ранг като държавен служител /при наличие на такъв/.
- Автобиография.
Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от кандидата или чрез пълномощник като за изискваните копия се представят и оригиналите за сверка.
5. Място и срок за подаване на документите:
гр. Дряново, ул. „Бачо Киро” № 19, Община Дряново, Център за услуги и информация на гражданите, всеки работен ден от 08.00 ч. до 12.00 ч. и от 13.00 ч. до 17.00 ч.
Телефон за справки - 0676/72962 вътр. 115 или 116
Лице за контакти Валентина Рачева-Димитрова - старши експерт Човешки ресурси
Краен срок за подаване на документите - 17.00 ч. на 10.05.2016 г.
Ден на публикуване: 26.04.2016 г.
6. Общодостъпно място, на което ще се публикуват списъците и всички съобщения във връзка с конкурса - Таблото за обяви и съобщения в Центъра за услуги и информация на гражданите в сградата на Общинска администрация - Дряново.
7. Място, където кандидатите могат да се запознаят с длъжностната характеристика и други необходими за конкурсната процедура документи - Центъра за услуги и информация на гражданите в сградата на Общинска администрация - Дряново, всеки работен ден от 08.00 ч. до 12.00 ч. и от 13.00 ч. до 17.00 ч.
ИНЖ. МИРОСЛАВ СЕМОВ
Орган по назначаване