ОБЩИНА ДРЯНОВО
В изпълнение на договор № BG05M9OP001-6.002-0204-C01 по проект „Патронажна грижа+ в община Дряново”, по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 за предоставяне на интегрирани здравно – социални услуги в домашна среда Община Дряново
ОБЯВЯВА
подбор на персонал, ангажиран в рамките на проекта за следните длъжности:
I. Направление 1 – Патронажна грижа
- Сътрудник Социални дейности“ - 1 бр.;
- Домашни санитари - 5 бр.;
- Медицински специалист – 2 бр. – почасово;
- Шофьор – 1 бр. почасово.
Персоналът се назначава за срок изпълнението на проекта на трудово правоотношение на базата на необходимите квалификация и опит, така че да изпълнява заложените в проекта дейности.
1. Сътрудник „Социални дейности“
Изисквания за заемане на длъжността:
- Завършено средно образование;
- Професионален опит – не се изисква, но ще се счита за предимство;
- Трудов стаж – не се изисква.
4) Добро познаване на нормативните актове, свързани с:
- Ръководство за бенефициенти за изпълнение на договор по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-6.002 „Патронажна грижа +“
- „Методика за предоставяне на патронажни грижи по домовете за възрастни хора и хора с увреждания“;
- Закони, правилници, наредби и методики в социалната сфера, касаещи работата на услугите, заложени в проекта.
5) Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности на длъжността:
1/ Организира цялостната дейност на предоставяне на здравно-социални услуги в домашна среда по проект „Патронажна грижа + в община Дряново”, при спазване изискванията на действащото законодателство и нормативните и поднормативни актове, регламентиращи този тип дейности;
2/ Следи за стриктното изпълнение на графика от страна на наетия персонал;
3/ Осъществява контрол на служителите по изпълнение на качеството и количеството на предоставените социални и здравни услуги;
4/ Участва в комисии, анкети и проверки по домовете на потребителите;
5/ Отговаря и води личните досиета на потребителите и задължителната документация по проекта;
6/ Осигурява безопасни и здравословни условия на труд;
7/ Контролира правилното водене и съхраняване на документацията;
8/ Управлява предоставеното му имущество и отговаря за съхраняването и поддържането на материално-техническата база;
9/ Осъществява контакт и информира екипа на проекта;
10/ Организира и участва в обсъждането и планирането на дейностите на служителите;
11/ Извършва и други задачи, поставени от Ръководителя на проекта.
2. Домашни санитари
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Образование - основно;
2/ Професионален опит – не се изисква, но професионалният опит в социална или здравна сфера е предимство;
3/ Трудов стаж – не се изисква.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Извършва домашни посещения и дейности, съобразно изготвена оценка на потребностите по предварително изготвен график;
2/ Съдейства за изготвянето на месечни графици по предоставяне на услугата;
3/ Участва в мобилната работа на екипа като презентира предлаганите услуги по проекта;
4/ Отговаря за изпълнението на заложените дейности в индивидуалните планове и следи за тяхната актуализация при необходимост;
5/ Работи в посока за подобряване на социалния статус на потребителите;
6/ Подпомага потребителите при поддържането на социални контакти и социално включване;
7/ Съдейства за снабдяване на технически помощни средства при необходимост;
8/ Оказва съдействие на потребителите при разрешаването на възникнали проблеми от социален и битов характер, като осъществява контакти с техните близките и роднини;
9/ Осъществява комуникация с потребителите на услугата и семействата им;
10/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.
3. Медицински специалист
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено медицинско образование;
2/ Образователно-квалификационна степен – „специалист”/„бакалавър”
3/ Специалност – мед. сестра, акушерка, фелдшер;
4/ Професионален опит – 1 година;
5/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Предоставяне и събиране на здравна информация за потребителите;
2/ Измерване на витални показатели (кръвно налягане, пулс и температура);
3/ Извършва здравни услуги и манипулации, съгласно утвърдената от Министерство на здравеопазването „Методика за предоставяне на патронажни грижи по домовете за възрастни хора и хора с увреждания”;
4/ Разработва здравни планове за медицински грижи на потребителите;
5/ Участва в изработването на оценки и индивидуални планове на потребителите;
6/ Препоръчва и съдейства за текущо лечение и грижа, съобразени с извършените изследвания и предписани манипулации;
7/ Поддържа тясна връзка с близките на потребителите като редовно ги информира за здравословното им състояние;
8/ Следи за стерилността на използваните материали и за хигиената на помещенията в дома на потребителите;
9/ Следи за жизнения статус на потребителите и дава съвети за подобряване на здравословното им състояние;
10/ Води необходимата документация и отчетност;
11/ Участва в мобилната работа на екипа;
12/ Участва в обсъждането и планирането на дейностите.
4. Шофьор
Изисквания за заемане на длъжността:
1/ Завършено средно образование;
2/ Професионален опит – минимум 1 /една/ година;
3/ Да притежава шофьорска книжка – кат. В;
4/ Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми;
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Работи с екипа предоставящ мобилни здравно-социални услуги по утвърден график;
2/ Води необходимата документация и отчетност;
3/ Участва в обсъждането и планирането на дейностите на специалистите.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Кандидатите да имат познания и опит в областта на работата с рискови целеви групи и нормативната база за предоставяне на социални услуги.
- Умения, опит и мотивация за работа с хора в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции.
- Да имат комуникативна компетентност и умения за работа в екип.
- Кандидатът за сътрудник „Социални дейности“ да притежава умения и опит за управление - способност да мотивира екипа и да създава усещане за сътрудничество между членовете му.
II. Направление 2 Превенция на COVID-19 в социалните услуги, делегирани от държавата дейности.
Община Дряново набира следния персонал: Хигиенист – 25 позиции на 8-часов работен ден
Място на работа: социалните услуги, държавно делегирана дейност в община Дряново– град и населените места: с. Гостилица, с. Царева ливада, с. Радовци.
Характер на работата: поддържа хигиената в помещенията на социалната услуга и дворните места, съгласно изискванията на РЗИ, извършва ежедневна дезинфекция на помещенията, сградата и всички необходими критични точки, извършва подмяна на спално бельо и др.
Изисквания за заемане на длъжността:
- Минимална образователна степен - начално образование;
- Професионален опит - не се изисква, но професионалният опит в социална или здравна сфера е предимство;
- Желание, готовност и мотивация за работа в социални услуги, делегирани от държавата дейности.
Начин на провеждане на подбора:
1. Обявление
2. Подбор по подадените документи
3. Събеседване
Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление - по образец;
- Автобиография - по образец;
- Декларация - по образец;
- Документ за завършено образование – копие;
- Шофьорска книжка – копие /ако е приложимо/;
- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата /ако е приложимо/;
- Копие на документи доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.
Документите по образец се получават на адрес: гр. Дряново, ул. „Бачо Киро“ 19, стая 106 /Общинска администрация/ или могат да бъдат изтеглени от интернет страницата на Община Дряново.
Място и срок за подаване на документите:
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в гр. Дряново, ул. „Бачо Киро“ 19, стая 106 до 10.11.2021 г. включително.
Документите могат да се изпращат и по пощата с обратна разписка или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на Общинска администрация гр. Дряново, ул. „Бачо Киро“ 19 и на сайта на Община Дряново.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред Кмета на Община Дряново.
Телефон за информация: 0676/7-29-62 в. 121
ВАЖНО:
Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени до 15.11.2021 г. на информационното табло в Общинска администрация в гр. Дряново, ул. „Бачо Киро“ 19 и на сайта на Община Дряново.