ОБЩИНА ДРЯНОВО
В качеството си на бенефициент по процедура за безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.090 “Нова дългосрочна грижа за възрастните и хората с увреждания – Етап 2 – предоставяне на новите услуги“, за изпълнение на Договор № BG05M9OP001-2.090-0015-C01 „Нова дългосрочна грижа за възрастните и хората с увреждания – предоставяне на новите услуги – Център за грижа за лица с психични разстройства – град Дряново”, финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020,
ОБЯВЯВА
Процедура за подбор на персонал за 7 бр. социални услуги от еднакъв резидентен тип - Център за грижа за лица с психични разстройства, с адрес: гр. Дряново, ул. „Железничарска“ № 2, община Дряново, за следните длъжности:
- Управител – 1 щ. бр.;
- Счетоводител – 1 щ. бр.;
- Домакин – 2 щ. бр.;
- Психолог – 1 щ. бр.;
- Социален работник – 2 щ. бр.;
- Медицинска сестра – 7 щ. бр.;
- Рехабилитатор – 1 щ. бр.;
- Трудотерапевт – 16 щ. бр.;
- Санитар – 21 щ. бр.;
- Ел. техник – 1 щ. бр.;
- Работник-поддръжка – 1 щ. бр.;
- Шофьор – 1 щ. бр.
Управител
Изисквания за заемане на длъжността:
- Минимална образователно квалификационна степен: висше образование, степен Бакалавър
- Специалност „Социални дейности” или друга специалност в областта на социалните или здравни дейности и/или хуманитарни науки (психология, педагогика и др.).
- Професионален опит – минимум 1 година;
- Компютърна грамотност – умения за работа с Word и Excel;
- Базови познания на нормативните изисквания в сферата на социалните дейности;
- Умения за работа в екип, комуникативност, отговорност, умения за справяне с конфликтни ситуации, емоционална устойчивост, оперативност и умения за работа с лица от уязвимите групи
Предимства:
- Допълнителни квалификации, имащи отношение към длъжността.
- Управленски опит в сферата на социалните, здравни или хуманитарни дейности
Основни задължения и отговорности на длъжността:
1/ Организира, ръководи и контролира цялостната дейност на ЦГЛПР – 7 бр., при спазване изискванията на действащото законодателство и нормативните и поднормативни актове, регламентиращи този тип дейности;
2/ Осъществява методическо ръководство и контрол на служителите по изпълнение на качеството и количеството на предоставените социални услуги от резидентен тип;
3/ Организира вътрешен контрол за спазване на финансово–счетоводната дисциплина и използването на материалните активи;
4/ Извършва анализ на дейността на 7 бр. ЦГЛПР и прави аргументирани предложения за промени при възникване на необходимост от такава;
5/ Прави предложения за промяна в длъжностните характеристики на персонала, в зависимост от спецификата на работа и ги предлага на Ръководителя на проекта;
6/ Осигурява безопасни и здравословни условия на труд в центровете;
7/ Контролира правилното водене и съхраняване на документацията;
8/ Изготвя планове и програми за безопасни и здравословни условия на труд и ги предлага за утвърждаване от Директора на КСУВХ – Дряново.
9/ Води и съхранява книгите за първоначален и периодичен инструктаж по здравословни и безопасни условия на труд;
10/ Следи за спазване на изискванията за поверителност, достъпност и съхранение на задължително водената документация в ЦГЛПР.
11/ Следи за стриктното изпълнение на графика от страна на наетия персонал;
12/ Извършва вътрешен контрол относно качеството на предоставените социални услуги в центровете;
13/ Управлява предоставеното му имущество и отговаря за съхраняването и поддържането на материално-техническата база;
14/ Пряко ръководи и контролира дейността на служителите на центровете;
15/ Осъществява контакт и информира екипа за управление на проекта;
16/ Организира и участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия в центровете;
17/ Извършва и други задачи, поставени от Ръководителя на проекта.
Счетоводител
Изисквания за заемане на длъжността:
- Минимална образователно-квалификационна степен - средно специално образование, или висше образование, степен Бакалавър.
- Професионална квалификация – „Счетоводство и контрол”, „Финанси” или друга подходяща квалификация, съответстваща на длъжността
- Професионален опит – съгласно чл. 18 от Закона за счетоводството
- Компютърна грамотност – умения за работа с Word и Excel
- Кандидатът да не е осъждан за престъпление от общ характер по глава пета и по глава шеста, раздел I от Особената част на Наказателния кодекс.
Предимства:
- Наличие на опит съответстващ на длъжността
- Допълнителни квалификации, имащи отношение към длъжността
- Умения за работа в екип, комуникативност, отговорност, организираност и оперативност.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Осъществява счетоводната политика и формата на счетоводство, в съответствие със Закона за счетоводството;
2/ Организира и изпълнява финансово-счетоводната дейност;
3/ Осъществява вътрешен контрол на материално-отговорните лица в социалните услуги;
4/ Води необходимата документация;
5/ Осъществява вътрешен финансов контрол във всяка социална услуга;
6/ Предоставя на Ръководителя на проекта справки, отчети и други документи, спазвайки фиксираните срокове.
Домакин
Изисквания за заемане на длъжността:
- Минимална образователно-квалификационна степен - средно специално образование;
- Професионална квалификация – икономическо образование;
- Компютърна грамотност – умения за работа с Word и Excel;
- Професионален опит - не се изисква.
Предимства:
- Наличие на опит, съответстващ на длъжността
- Допълнителни квалификации, имащи отношение към длъжността
- Умения за работа в екип, комуникативност, отговорност, организираност и оперативност.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Отговаря за доставките на хранителните продукти, консумативи и материали, необходими за нуждите на социалните услуги, съгласно сключените договори с доставчиците;
2/ Следи за цените и качеството на получените хранителни продукти и консумативи;
3/ Поддържа в изряден вид складовите помещения;
4/ Стриктно спазва санитарно – хигиенните изисквания и води необходимата документация;
5/ Представя на счетоводителя необходимите документи при доставки и други отчети, като следи за спазването на определените срокове;
6/ Следи за точното изпълнение и доставка на заявените менюта за изхранване.
7/ Води необходимата документация.
Психолог
Изисквания за заемане на длъжността:
- Минимална образователно квалификационна степен – висше образование, степен Бакалавър.
- Специалност „Психология”.
- Професионален опит – не се изисква
- Компютърна грамотност – умения за работа с Word и Excel
- Умения за работа с лица от уязвимите групи, комуникативност, отговорност, умения за справяне с конфликтни ситуации, емоционална устойчивост, оперативност и умения за работа в екип
Предимства:
- Допълнителни квалификации, имащи отношение към длъжността.
- Наличие на професионален опит, съответстващ на длъжността, решаване на проблеми.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Участва в изработването на специализирани оценки на потребностите и индивидуални планове за подкрепа на потребителите на ЦГЛПР – 7 бр.;
2/ Обсъжда с потребителите на услугата и техните семействата въпроси, свързани с личностните нужди и потребности;
3/ Работи с потребителите на услугата, при нужда с техните настойници и попечители и семействата им, самостоятелно или групово;
4/ Провежда консултации с потребителите и оказва психологическа подкрепа;
5/ Съдейства при възникнали трудности в общуването и в поведението;
6/ Участва и провежда обучения за формиране на социални умения, групи за взаимопомощ и др.;
7/ Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
8/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в центровете и извън тях, работи за социално включване на потребителите и др.
Рехабилитатор
Изисквания за заемане на длъжността:
- Минимална образователно квалификационна степен – висше образование, степен Бакалавър;
- Специалност „рехабилитация”, „кинезитерапия” или медицинско образование, съответстващо на длъжността
- Професионален опит – не се изисква
Предимства:
- Допълнителни квалификации, имащи отношение към длъжността
- Наличие на професионален опит съответстващ на длъжността
- Умения за работа с лица от уязвимите групи, комуникативност, отговорност, умения за справяне с конфликтни ситуации, емоционална устойчивост, оперативност и умения за работа в екип
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Организира и провежда всички рехабилитационни мероприятия на потребителите на социалните услуги;
2/ Изпълнява лекарски назначенията, като рехабилитационни процедури /масаж, физиотерапия, теренно лечение/;
3/ Организира и провежда рехабилитационна физкултура, свързана с потребностите на потребителите на социалните услуги;
4/ Провежда групови и индивидуални процедури, съгласно лекарски предписания, като следи за реакцията от потребителите на социалните услуги;
5/ Води необходимата документация и отчетност;
6/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в социалните услуги.
Социален работник
Изисквания за заемане на длъжността:
- Минимална образователно квалификационна степен – висше образование, степен Бакалавър.
- Специалност „Социални дейности” или друга специалност в областта на социалните или хуманитарни науки.
- Професионален опит – не се изисква
- Компютърна грамотност – умения за работа с Word и Excel
- Познаване на нормативната база в сферата на социалните услуги и резидентната грижа.
- Умения за работа с лица от уязвимите групи, комуникативност, отговорност, умения за справяне с конфликтни ситуации, емоционална устойчивост, оперативност и умения за работа в екип
Предимства:
- Допълнителни квалификации, имащи отношение към длъжността;
- Наличие на професионален опит, съответстващ на длъжността.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Осъществява комуникация с потребителите на услугата, техните настойници и попечители;
2/ Отговаря за опазване живота и здравето на потребителите, оказва подкрепа и грижа за тях, осъществява връзките със системата от услуги в общността и поддържането на добри партньорски отношения с местни институции, установява и поддържа връзка със семейства и близки, местна общност;
3/ Отговаря за изготвянето на специализираната оценка на потребностите с мултидисциплинарния екип от социалните услуги;
4/ Организира изготвянето на индивидуален план за подкрепа от мултидисциплинарния екип на база на специализираната оценка на потребностите и в съответствие с целите, заложени в плана за действие;
5/ Координира дейностите на персонала на социалните услуги, при изпълнение на ежедневните им задължения, осъществява координация между потребителите на центровете и екипа за организация и управление на проекта;
6/ Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
7/ Комплектова документацията и поддържа досиетата на потребителите;
8/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в центровете и извън тях, работи за социално включване на потребителите и др.
Медицински сестра /медицински специалист
Изисквания за заемане на длъжността:
- Минимална образователно квалификационна степен полувисше или висше медицинско образование (професионален бакалавър);
- Специалност „медицинска сестра” или „медицински специалист”
- Професионален опит – не се изисква
Предимства:
- Допълнителни квалификации, имащи отношение към длъжността.
- Наличие на професионален опит, съответстващ на длъжността
- Умения за работа с лица от уязвимите групи, комуникативност, отговорност, умения за справяне с конфликтни ситуации, емоционална устойчивост, оперативност и умения за работа в екип
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Наблюдава здравословното състояние на потребителите на социални услуги и при нужда оказва до лекарска помощ, съобразно компетенцията си;
2/ Разработва здравни планове за медицински грижи на потребителите;
3/ Участва в мултидисциплинарния екип за изработването на специализирани оценки на потребностите и индивидуални планове на потребителите на социалните услуги и в преразглеждането им;
4/ Изпълнява лекарски назначения – превръзки, раздава лекарства и изпълнява други манипулации, свързани с потребностите на потребителите на социални услуги;
5/ Регистрира назначенията в специален регистър;
6/ Контролира рационалното хранене на потребителите на социални услуги;
7/ Следи и контролира за хигиената в социалните услуги /отопление, проветряване, дезинфекция /;
8/ Придружава потребителите на социални услуги до здравно заведение за прегледи, консултации или хоспитализация, ако е необходимо;
9/ Води необходимата документация и отчетност;
10 / Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
11/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в социалните услуги.
Трудотерапевт
Изисквания за заемане на длъжността:
- Минимална образователно квалификационна степен – средно образование;
- Професионален опит – не се изисква
Предимства:
- Допълнителни квалификации, имащи отношение към длъжността.
- Полувисше или висше образование (педагогика, или помагащи професии), съответстващо на заеманата длъжност
- Наличие на професионален опит, съответстващ на длъжността
- Умения за работа с лица от уязвимите групи, комуникативност, отговорност, умения за справяне с конфликтни ситуации, емоционална устойчивост, оперативност и умения за работа в екип.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Работи индивидуално и групово с потребители;
2/ Осъществява подкрепа на потребителите на социални услуги за изграждане на ефективни умения и знания за справяне в ежедневието;
3/ Организира и провежда определения тип трудотерапия с потребителите;
4/ Работи по изготвени от него годишна програма и месечен график;
5/ Участва в изработването на оценки и индивидуални планове на потребителите на центровете и в актуализирането им, при необходимост;
6/ Работи за изграждане и повишаване на мотивацията за участие в трудова дейност и социално включване;
7/ Подкрепя потребителите и съдейства при изграждане на навици и умения;
8/ Води необходимата документация и отчетност;
9/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в социалните услуги.
Санитар
Изисквания за заемане на длъжността:
- Минимална образователно-квалификационна степен – основно или средно образование.
- Професионален опит - не се изисква.
Предимства:
- Наличие на опит, съответстващ на длъжността
- Умения за работа с лица от уязвимите групи, комуникативност, отговорност, умения за справяне с конфликтни ситуации, емоционална устойчивост, оперативност и умения за работа в екип.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Отговаря за санитарно – хигиенните изисквания в общите помещения и стаите на потребителите;
2/ Извършва сутрешен, вечерен тоалет на потребителите, при необходимост;
3/ Поддържа хигиената и реда в общите и лични помещения, зарежда бельото за пране, подготвя чисто бельо, участва в хигиенизирането на двора и окопаването на цветни алеи;
4/ Почиства и дезинфекцира стаите и сервизните помещения;
5/ Подпомага и съдейства за дейността на специалистите при предоставянето на услугите;
6/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в социалните услуги;
7/ Осъществява трудовата си дейност по предварително изготвен график.
Шофьор
Изисквания за заемане на длъжността:
- Минимална образователно-квалификационна степен - средно или средно-специално образование.
- Професионална квалификация – да притежава правоспособност за водач на съответното МПС, категория D; Професионален опит: не се изисква.
Предимства:
- Наличие на опит, съответстващ на длъжността
- Допълнителни квалификации, имащи отношение към длъжността
- Умения за работа в екип, отговорност, организираност и оперативност.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Извършва превоз на потребители в ЦГЛПР – 7 бр.;
2/ Извършва превоз на служители на ЦГЛПР – 7 бр.;
4/ Участва в извършването на ремонтни и благоустройствени мероприятия в ЦГЛПР;
5/ Извършва поддръжка и ремонт на врати, прозорци, мебели и други неквалифицирани дейности по поддръжка;
6/ Води необходимата документация;
Електротехник
Изисквания за заемане на длъжността:
- Минимална образователно-квалификационна степен - средно специално образование/средно електротехническо образование;
- Професионална квалификация – електромонтьор, или друго, съответстващо на длъжността;
- Професионален опит: не се изисква.
Предимства:
- Наличие на опит съответстващ на длъжността
- Допълнителни квалификации, имащи отношение към длъжността
- Умения за работа в екип, отговорност, организираност и оперативност.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Участва в извършването на ремонтни и благоустройствени мероприятия в ЦГЛПР- 7 бр.
3/ Извършва поддръжка и ремонт на врати, прозорци, мебели и други неквалифицирани дейности по поддръжка.
4/ Следи за изправността на сградата и отчитащите уреди.
5/ Поддържа складове, мазета и дворни площи;
6/ Води необходимата документация.
Работник-поддръжка
Изисквания за заемане на длъжността:
- Минимална образователно-квалификационна степен – основно, средно или средно-специално образование;
- Професионална квалификация – не се изисква;
- Професионален опит: не се изисква.
Предимства:
- Наличие на опит, съответстващ на длъжността
- Допълнителни квалификации, имащи отношение към длъжността
- Умения за работа в екип, отговорност, организираност и оперативност.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Извършва обща, подготвителна, строително-ремонтна и довършителна работа при изпълнение на ремонтни дейности на сградния фонд, съобразно професионалната си компетентност;
2/ Извършва прости ремонти на мебелния фонд на центровете за грижа;
3/ При поява на неизправности взема мерки за тяхното незабавно отстраняване;
4/ Извършва товаро-разтоварни и преносни дейности;
5/ Събира и изнася на определените места отпадъци;
6/ Почиства складове, дворни площи и работни помещения и ги поддържа в добър вид;
7/ Почиства от снежна покривка прилежащото дворно пространство на ЦГЛПР;
8/ Грижи се за дворната площ, като я изравнява, коси, отстранява клони и храсти, поддържа в добро състояние и вид;
9/ Следи за повредите в различните помещения и дворната площ и уведомява Управителя на ЦГЛПР, като се отчита за свършената работа пред него ежедневно, устно или писмено;
10/ Спазва правилата за здравословни и безопасни условия на труд и противопожарна безопасност.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите
Кандидатите да имат познания и опит в работата с лица в неравностойно положение, да познават нормативната база за предоставяне на социални услуги. Умения, опит и мотивация за работа с лица в неравностойно положение и взаимодействие с различни институции. При кандидатите за управител, дългогодишният управленски опит и работа в сферата на социалните услуги ще се счита за предимство.
Начин на провеждане на подбора
1. Обявление;
2. Подбор по подадени документи;
3. Събеседване.
Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление - по образец;
- Автобиография - по образец;
- Документ за самоличност – копие;
- Документ за завършено образование – копие;
- Шофьорска книжка – копие /ако е приложимо/;
- Декларация по чл. 107 а от КТ – по образец;
- Декларация, че кандидатът не е осъждан и поставен под запрещение – по образец.
- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата /ако е приложимо/;
- Копие на документи, доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.
Място и срок за подаване на документите:
Документите за кандидатстване за гореспоменатите длълности се подават лично от всеки кандидат, или чрез пълномощник в сградата на Общинска администрация-Дряново от 15.04.2022г. /петък/ до 16.05.2022г. /понеделник/ включително.
Документи могат да се изпращат и по пощата, с обратна разписка, или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.
Документите по образец се получават: в сградата на Общинска администрация-Дряново на адрес: гр. Дряново, ул. „Бачо Киро“ № 19, или могат да бъдат изтеглени от официалната интернет страница на Община Дряново.
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на Общинска администрация - Дряново, ул. „Бачо Киро“ 19 и на сайта на Община Дряново.
Телефон за информация: 0676/7 29 62, вътр. 121.
Списъците с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени на 19.05.2022 г. на информационното табло в Общинска администрация - Дряново, ул. „Бачо Киро“ 19 и на сайта на Община Дряново – www.dryanovo.bg.
Важно!
Назначаването на персонала ще се извършва поетапно, съобразно настаняването на потребителите в центровете, с оглед предоставяне на възможност за адаптация, както на персонала, така и на самите потребители.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране, всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред кмета на oбщина Дряново.