ОБЩИНА ДРЯНОВО
в качеството си на бенефициент по процедура за безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.090 “Нова дългосрочна грижа за възрастните и хората с увреждания – Етап 2 – предоставяне на новите услуги“, за изпълнение на Договор № BG05M9OP001-2.090-0015-C01 „Нова дългосрочна грижа за възрастните и хората с увреждания – предоставяне на новите услуги – Център за грижа за лица с психични разстройства – град Дряново”, финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020,
ОБЯВЯВА
Процедура за подбор на персонал за длъжностите "Управител" и "Санитар" за 7 бр. социални услуги от еднакъв резидентен тип - Център за грижа за лица с психични разстройства, с адрес: гр. Дряново, ул. „Железничарска“ № 2, община Дряново:
- Управител – 1 щ. бр.;
- Санитар - 1 щ. бр.;
- Работник поддръжка - 1 щ. бр.
-
Управител -
Изисквания за заемане на длъжността:
- Минимална образователно квалификационна степен: висше образование, степен Бакалавър
- Специалност „Социални дейности” или друга специалност в областта на социалните или здравни дейности и/или хуманитарни науки (психология, педагогика и др.).
- Професионален опит – минимум 1 година;
- Компютърна грамотност – умения за работа с Word и Excel;
- Базови познания на нормативните изисквания в сферата на социалните дейности;
- Умения за работа в екип, комуникативност, отговорност, умения за справяне с конфликтни ситуации, емоционална устойчивост, оперативност и умения за работа с лица от уязвимите групи
Предимства:
- Допълнителни квалификации, имащи отношение към длъжността.
- Управленски опит в сферата на социалните, здравни или хуманитарни дейности
Основни задължения и отговорности на длъжността:
1/ Организира, ръководи и контролира цялостната дейност на ЦГЛПР – 7 бр., при спазване изискванията на действащото законодателство и нормативните и поднормативни актове, регламентиращи този тип дейности;
2/ Осъществява методическо ръководство и контрол на служителите по изпълнение на качеството и количеството на предоставените социални услуги от резидентен тип;
3/ Организира вътрешен контрол за спазване на финансово–счетоводната дисциплина и използването на материалните активи;
4/ Извършва анализ на дейността на 7 бр. ЦГЛПР и прави аргументирани предложения за промени при възникване на необходимост от такава;
5/ Прави предложения за промяна в длъжностните характеристики на персонала, в зависимост от спецификата на работа и ги предлага на Ръководителя на проекта;
6/ Осигурява безопасни и здравословни условия на труд в центровете;
7/ Контролира правилното водене и съхраняване на документацията;
8/ Изготвя планове и програми за безопасни и здравословни условия на труд и ги предлага за утвърждаване от Директора на КСУВХ – Дряново.
9/ Води и съхранява книгите за първоначален и периодичен инструктаж по здравословни и безопасни условия на труд;
10/ Следи за спазване на изискванията за поверителност, достъпност и съхранение на задължително водената документация в ЦГЛПР.
11/ Следи за стриктното изпълнение на графика от страна на наетия персонал;
12/ Извършва вътрешен контрол относно качеството на предоставените социални услуги в центровете;
13/ Управлява предоставеното му имущество и отговаря за съхраняването и поддържането на материално-техническата база;
14/ Пряко ръководи и контролира дейността на служителите на центровете;
15/ Осъществява контакт и информира екипа за управление на проекта;
16/ Организира и участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия в центровете;
-
17/ Извършва и други задачи, поставени от Ръководителя на проекта.
-
Санитар
Изисквания за заемане на длъжността:
- Минимална образователно-квалификационна степен – основно или средно образование.
- Професионален опит - не се изисква.
Предимства:
- Наличие на опит, съответстващ на длъжността
- Умения за работа с лица от уязвимите групи, комуникативност, отговорност, умения за справяне с конфликтни ситуации, емоционална устойчивост, оперативност и умения за работа в екип.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
1/ Отговаря за санитарно – хигиенните изисквания в общите помещения и стаите на потребителите;
2/ Извършва сутрешен, вечерен тоалет на потребителите, при необходимост;
3/ Поддържа хигиената и реда в общите и лични помещения, зарежда бельото за пране, подготвя чисто бельо, участва в хигиенизирането на двора и окопаването на цветни алеи;
4/ Почиства и дезинфекцира стаите и сервизните помещения;
5/ Подпомага и съдейства за дейността на специалистите при предоставянето на услугите;
6/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в социалните услуги;
7/ Осъществява трудовата си дейност по предварително изготвен график.
-
Работник-поддръжка – 1 щ. бр.
Изисквания за заемане на длъжността:
Минимална образователно-квалификационна степен – основно, средно или средно-специално образование.
- Професионална квалификация – не се изисква
- Професионален опит: не се изисква
Предимства:
- Наличие на опит, съответстващ на длъжността
- Допълнителни квалификации, имащи отношение към длъжността
- Умения за работа в екип, отговорност, организираност и оперативност.
Основни задължения и отговорности за длъжността:
- Извършва обща, подготвителна, строително-ремонтна и довършителна работа при
изпълнение на ремонтни дейности на сградния фонд, съобразно професионалната си компетентност;
- Извършва прости ремонти на мебелния фонд на центровете за грижа;
- При поява на неизправности взема мерки за тяхното незабавно отстраняване;
- Извършва товаро-разтоварни и преносни дейности;
- Събира и изнася на определените места отпадъци;
- Почиства складове, дворни площи и работни помещения и ги поддържа в добър вид.
- Почиства от снежна покривка прилежащото дворно пространство на ЦГЛПР
- Грижи се за дворната площ, като я изравнява, коси, отстранява клони и храсти, поддържа в добро състояние и вид;
- Следи за повредите в различните помещения и дворната площ и уведомява Управителя на ЦГЛПР, като се отчита за свършената работа пред него ежедневно, устно или писмено;
- Спазва правилата за здравословни и безопасни условия на труд и противопожарна безопасност.
-
-
Начин на провеждане на подбора
1. Обявление;
2. Подбор по подадени документи;
3. Събеседване.Необходими документи за участие в процедурата по подбор:
- Заявление - по образец;
- Автобиография - по образец;
- Документ за самоличност – копие;
- Документ за завършено образование – копие;
- Декларация по чл. 107 а от КТ – по образец;
- Декларация, че кандидатът не е осъждан и поставен под запрещение – по образец.
- Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата /ако е приложимо/;
- Копие на документи, доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.
Място и срок за подаване на документите:
Документите за кандидатстване за гореспоменатите длълности се подават лично от всеки кандидат, или чрез пълномощник в сградата на Общинска администрация-Дряново от 19.10.2022г. /сряда/ до 31.10.2022г. /понеделник/ включително. Документи могат да се изпращат и по пощата, с обратна разписка, или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.Документите по образец се получават: в сградата на Общинска администрация-Дряново на адрес: гр. Дряново, ул. „Бачо Киро“ № 19, или могат да бъдат изтеглени от официалната интернет страница на Община Дряново.
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на Общинска администрация - Дряново, ул. „Бачо Киро“ 19 и на сайта на Община Дряново.
Телефон за информация: 0676/7 29 62, вътр. 121.
Списък с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени на 02.11.2022 г. на информационното табло в Общинска администрация - Дряново, ул. „Бачо Киро“ 19 и на сайта на Община Дряново – www.dryanovo.bg.
В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране, всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред кмета на oбщина Дряново.