Община
Община
Туризъм
Новини

Обява за подбор на персонал за длъжностите "Управител", "Работник поддръжка" и "Санитар" в Център за грижа за лица с психични разстройства

ОБЩИНА ДРЯНОВО

в качеството си на бенефициент по процедура за безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.090 “Нова дългосрочна грижа за възрастните и хората с увреждания – Етап 2 – предоставяне на новите услуги“, за изпълнение на Договор № BG05M9OP001-2.090-0015-C01 „Нова дългосрочна грижа за възрастните и хората с увреждания – предоставяне на новите услуги – Център за грижа за лица с психични разстройства – град Дряново”, финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020,

ОБЯВЯВА

Процедура за подбор на персонал за длъжностите "Управител" и "Санитар" за 7 бр. социални услуги от еднакъв резидентен тип - Център за грижа за лица с психични разстройства, с адрес: гр. Дряново, ул. „Железничарска“ № 2, община Дряново:

  • Управител – 1 щ. бр.;
  • Санитар - 1 щ. бр.;
  • Работник поддръжка - 1 щ. бр.

  • Управител
  • Изисквания за заемане на длъжността:

    • Минимална образователно квалификационна степен: висше образование, степен Бакалавър
    • Специалност „Социални дейности” или друга специалност в областта на социалните или здравни дейности и/или хуманитарни науки (психология, педагогика и др.).
    • Професионален опит –  минимум 1 година;
    • Компютърна грамотност – умения за работа с Word и Excel;
    • Базови познания на нормативните изисквания в сферата на социалните дейности;
    • Умения за работа в екип, комуникативност, отговорност, умения за справяне с конфликтни ситуации, емоционална устойчивост, оперативност и умения за работа с лица от уязвимите групи

    Предимства:

    • Допълнителни квалификации, имащи отношение към длъжността.
    • Управленски опит в сферата на социалните, здравни или хуманитарни дейности

    Основни задължения и отговорности на длъжността:

    1/ Организира, ръководи и контролира цялостната дейност на ЦГЛПР – 7 бр., при спазване изискванията на действащото законодателство и нормативните и поднормативни актове, регламентиращи този тип дейности;

    2/ Осъществява методическо ръководство и контрол на служителите по изпълнение на качеството и количеството на предоставените социални услуги от резидентен тип;

    3/ Организира вътрешен контрол за спазване на финансово–счетоводната дисциплина и използването на материалните активи;

    4/ Извършва анализ на дейността на 7 бр. ЦГЛПР и прави аргументирани предложения за промени при възникване на необходимост от такава;

    5/ Прави предложения за промяна в длъжностните характеристики на персонала, в зависимост от спецификата на работа и ги предлага на Ръководителя на проекта;

    6/ Осигурява безопасни и здравословни условия на труд в центровете;

    7/ Контролира правилното водене и съхраняване на документацията;

    8/ Изготвя планове и програми за безопасни и здравословни условия на труд и ги предлага за утвърждаване от Директора на КСУВХ – Дряново.

    9/ Води и съхранява книгите за първоначален и периодичен инструктаж по здравословни и безопасни условия на труд;

    10/ Следи за спазване на изискванията за поверителност, достъпност и съхранение на задължително водената документация в ЦГЛПР.

    11/ Следи за стриктното изпълнение на графика от страна на наетия персонал;

    12/ Извършва вътрешен контрол относно качеството на предоставените социални услуги в центровете;

    13/ Управлява предоставеното му имущество и отговаря за съхраняването и поддържането на материално-техническата база;

    14/ Пряко ръководи и контролира дейността на служителите на центровете;

    15/ Осъществява контакт и информира екипа за управление на проекта;

    16/ Организира и участва в обсъждането и планирането на дейности и мероприятия в центровете;

  • 17/ Извършва и други задачи, поставени от Ръководителя на проекта.

  • Санитар

    Изисквания за заемане на длъжността:

    • Минимална образователно-квалификационна степен – основно или средно образование.
    • Професионален опит - не се изисква.

    Предимства:

    • Наличие на опит, съответстващ на длъжността
    • Умения за работа с лица от уязвимите групи, комуникативност, отговорност, умения за справяне с конфликтни ситуации, емоционална устойчивост, оперативност и умения за работа в екип.

    Основни задължения и отговорности за длъжността:

    1/ Отговаря за санитарно – хигиенните изисквания в общите помещения и стаите на потребителите;

    2/ Извършва сутрешен, вечерен тоалет на потребителите, при необходимост;

    3/ Поддържа хигиената и реда в общите и лични помещения, зарежда бельото за пране, подготвя чисто бельо, участва в хигиенизирането на двора и окопаването на цветни алеи;

    4/ Почиства и дезинфекцира стаите и сервизните помещения;

    5/ Подпомага и съдейства за дейността на специалистите при предоставянето на услугите;

    6/ Участва в планирането и реализирането на дейности и мероприятия в социалните услуги;

    7/ Осъществява трудовата си дейност по предварително изготвен график.

  • Работник-поддръжка – 1 щ. бр.

    Изисквания за заемане на длъжността:

    Минимална образователно-квалификационна степен – основно, средно или средно-специално образование.

    - Професионална квалификация – не се изисква

    - Професионален опит: не се изисква

    Предимства:

    • Наличие на опит, съответстващ на длъжността
    • Допълнителни квалификации, имащи отношение към длъжността
    • Умения за работа в екип, отговорност, организираност и оперативност.

    Основни задължения и отговорности за длъжността:

    • Извършва обща, подготвителна, строително-ремонтна и довършителна работа при

    изпълнение на ремонтни дейности на сградния фонд, съобразно професионалната си компетентност;

    • Извършва прости ремонти на мебелния фонд на центровете за грижа;
    • При поява на неизправности взема мерки за тяхното незабавно отстраняване;
    • Извършва товаро-разтоварни и преносни дейности;
    • Събира и изнася на определените места отпадъци;
    • Почиства складове, дворни площи и работни помещения и ги поддържа в добър вид.
    • Почиства от снежна покривка прилежащото дворно пространство на ЦГЛПР
    • Грижи се за дворната площ, като я изравнява, коси, отстранява клони и храсти, поддържа в добро състояние и вид;
    • Следи за повредите в различните помещения и дворната площ и уведомява Управителя на ЦГЛПР, като се отчита за свършената работа пред него ежедневно, устно или писмено;
    • Спазва правилата за здравословни и безопасни условия на труд и противопожарна безопасност.
  •  

  • Начин на провеждане на подбора
    1. Обявление;
    2. Подбор по подадени документи;
    3. Събеседване.

    Необходими документи за участие в процедурата по подбор:

    • Заявление - по образец;
    • Автобиография - по образец;
    • Документ за самоличност – копие;
    • Документ за завършено образование – копие;
    • Декларация по чл. 107 а от КТ – по образец;
    • Декларация, че кандидатът не е осъждан и поставен под запрещение – по образец.
    • Копие на документи, удостоверяващи трудовия стаж на кандидата /ако е приложимо/;
    • Копие на документи, доказващи допълнителни умения и квалификация /ако е приложимо/.       

    Място и срок за подаване на документите:
    Документите за кандидатстване за гореспоменатите длълности се подават лично от всеки кандидат, или чрез пълномощник в сградата на Общинска администрация-Дряново от 19.10.2022г. /сряда/ до 31.10.2022г. /понеделник/ включително. Документи могат да се изпращат и по пощата, с обратна разписка, или по куриер, като пощенското клеймо трябва да е с дата, не по-късно от обявения срок.  

    Документите по образец се получават: в сградата на Общинска администрация-Дряново на адрес: гр. Дряново, ул. „Бачо Киро“ № 19, или могат да бъдат изтеглени от официалната интернет страница на Община Дряново.

    Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на Общинска администрация - Дряново, ул. „Бачо Киро“ 19 и на сайта на Община Дряново.

    Телефон за информация: 0676/7 29 62, вътр. 121.

    Списък с допуснатите и недопуснатите до събеседване кандидати ще бъдат обявени на 02.11.2022 г. на информационното табло в Общинска администрация - Дряново, ул. „Бачо Киро“ 19 и на сайта на Община Дряново – www.dryanovo.bg.

    В 7-дневен срок от обявяването на списъците с класиране, всяко кандидатствало лице може да направи възражение пред кмета на oбщина Дряново.


 Заявление

 Автобиография

 Декларация по чл. 107 от КТ

 Декларация за липса на обстоятелства

Услуги
Услуги

услуги за глухи лица Достъп за глухи лица


Актуално
Звук и светлина
3D Mapping
Видео клип Дряново