1. Кандидатите трябва да отговарят на следните изисквания:
- Образование - Висше: бакалавър.
- Предпочитани специалности и професионални направления: „Счетоводство и контрол“, „Икономика“, „Финанси“и др.
- Професионален опит - 1 година.
2. Място на работа: дирекция „Местни данъци и такси, бюджет и финанси“в ОбА – Дряново.
3. Характер на работата: Основните дейности на длъжността са свързани с ежедневно обработване на счетоводни документи /според изискванията на СФУК./ Обработване на фактури, осчетоводяване на получените приходи. Участие в изготвянето на тримесечните оборотни ведомости. Начисляване на заплати и осигуровки на персонала. Отговаря за проекти на Министерството на труда и социалната политика и Бюро по труда.
- Трудов договор за определено време за заместване на работник, който отсъства от работа - по чл. 68, ал. 1, т. 3 от КТ.
4. Необходими документи за кандидатстване:
Заявление за започване на работа (по образец)
Копие от документ за самоличност
Автобиография
Мотивационно писмо
Диплома за завършено образование и допълнителна квалификация (ако кандидатът притежава такива) - заверени ксерокопия.
Документи за удостоверяване на трудов стаж - ксерокопия на трудова, служебна или осигурителна книжка и др. подобни - по преценка на кандидата.
5. Краен срок и място за подаване на документите:
гр. Дряново, обл. Габрово, п.к. 5370, ул. „Бачо Киро” № 19,
Община Дряново, Център за административно обслужване.
Телефон за справки - 0676 - 72962 в. 115 и в. 116
Краен срок за подаване на документите - 02.12.2022 г. до 17.00 часа
Представят се и оригиналните документи за сверка.
Ксерокопията на документите да са заверени от кандидата.
6. Място, където кандидатите могат да се запознаят с длъжностната характеристика, вътрешни нормативни документи на Общината и други необходими документи - стая 211 и в Центъра за административно обслужване в сградата на Община Дряново.
- от 8.30 до 17.00 часа всеки работен ден до изтичане на срока за подаване на документи.
ТРИФОН ПАНЧЕВ
Кмет на община Дряново