Нормативна уредба:
● Закон за устройство на територията /ЗУТ/ - чл. 148, ал. 4 и чл. 161, ал. 1.
Процедура по предоставяне на административната услуга:
Заявлението, заедно с приложените документи, се приема от специалист в ЦУИГ към Общинска администрация - Дряново.
Заявлението се регистрира в електронната система за документооборот, като заявителят заплаща дължимата такса в зависимост от вида на услугата в ЦУИГ, след което специалиста в ЦУИГ насочва преписката към Главния архитект на Община Дряново.
Заявлението, заедно с приложените документи, се приема от специалист в Дирекция УТИСП в Oбщинска администрация - Дряново. След разглеждане на представените документи се издава заповед за смяна на титуляра в издадено разрешение за строеж.
Заповедта за смяна на титуляра в издадено разрешение за строеж се получава от заявителя в Дирекция УТИСП.
Описание на резултат от услугата:
Издаване на заповед за смяна на титуляра в издадено разрешение за строеж.
Необходими документи:
● Заявление за смяна на титуляра в издадено разрешение за строеж;
● Документ за собственост или отстъпено /учредено/ право на строеж;
● Други документи, удостоверяващи променените обстоятелства;
● Удостоверение за наследници /при необходимост/;
● Копие от Разрешение за строеж №………../………………………г;
● Пълномощно /в случай, че заявлението се подава от пълномощник/.
Срок на действие на индивидуалния административен акт:
Безсрочен.
Срок на изпълнение: 7 дни.
Такса: Няма такса.